跳到主要內容

Melodia.K - Forget About Romance



又到了P電台放送好歌時間
(到底有誰在聽也不知道就愛說這樣)

繼上一篇GD用激進唱法表現悲情
這次Melodia.K用大家熟悉的方式喃唱
就像是必須接受必須承受的結果
在掏空的同時也給了自己安慰
像在說著「沒關係,都會過去的。」



我喜歡她唱disguise
好!好!聽!

歌詞

Just take my heart and go
就這樣把我的心給帶走吧
Wherever you belong
無論你人在哪
Still holding on to what I believe
我始終相信
It’s you
因為是你
All our memories
我們的回憶
Blowing in the wind
隨風飄起
Just say a prayer with all my heart and soul
我虔誠地祈禱著

You never open your heart
但你從來也沒打開心房
You always run and hide
你總在閃躲
Would you dare enough to look into my eyes?
你能鼓起勇氣看著我的眼睛嗎?

If this is where we end
如果這就是我們結束的地方
Then say goodbye and part
那麼說聲再見就分開吧
When the curtain’s down
當布幕落下
Save me the last dance
跟我跳最後一支舞吧

Remember the days
還記得我們那些曾經
We used to say good night
我們會相互說聲晚安
You’re holding me so tight
你會緊緊抱著我
There’s no disguise
沒有任何偽裝

I’m longing to feel
我多麼渴望
Your presence here again
你能再次出現
But maybe it’s the way love’s meant to be
但或許這就是愛注定成為的樣子

留言